Počet záznamov: 1  

The Position of the Brand and Its Marketing Communication in the Crisis Period

  1. Názov The Position of the Brand and Its Marketing Communication in the Crisis Period
    Preklad názvuPostavenie značky a jej marketingová komunikácia v období krízy
    Autorské údajeJana Přikrylová, Ladislav Pátík
    Autor Přikrylová Jana
    Spoluautori Pátík Ladislav
    Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 13, no. 2 (2022), pp. 178-195. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá značky * pandémia * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * komunikácia marketingová
    AnotáciaCieľom našej štúdie je popísať súčasný stav a trendy v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie v úzkom spojení so značkou, ktorá je nevyhnutná pre úspech firmy. V ďalšej časti sa naša štúdia zameriava na značku predovšetkým z psychologického hľadiska. Na teoretickú časť nadväzuje výskumná časť, v ktorej podrobne analyzujeme štúdie agentúry Kantar, ktoré boli zamerané na jednej strane na spotrebiteľov, zmeny v ich správaní a rozhodovaní a na druhej strane na značka, jej postavenie a komunikácia v čase krízy. Naším cieľom bolo identifikovať kľúčové faktory a odporúčania pre tieto oblasti, ktoré je vhodné a prospešné aplikovať v podnikovej praxi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.