Počet záznamov: 1  

A Miracle of Nowadays Affecting Consumers’ Behaviour: The Outstanding Influence of Social Media

  1. Názov A Miracle of Nowadays Affecting Consumers’ Behaviour: The Outstanding Influence of Social Media
    Preklad názvuZázrak súčasnosti ovplyvňujúci správanie spotrebiteľov: Výnimočný vplyv sociálnych médií
    Autorské údajeKristína Igarová, Zdenka Kádeková, Ingrida Košičiarová
    Autor Igarová Kristína
    Spoluautori Kádeková Zdenka
    Košičiarová Ingrida
    Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 13, no. 2 (2022), pp. 166-177. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá influencer marketing * siete sociálne * správanie spotrebiteľa * generácie * komunikácia marketingová
    AnotáciaPredložená štúdia poukazuje na sociálne médiá a ich výnimočné postavenie v marketingovej komunikácii zameranej na ich vplyv na správanie spotrebiteľov. Pozornosť bola venovaná tomu, ako jednotlivé generácie ovplyvňujú príspevky na sociálnych sieťach a či títo influenceri ovplyvňujú ich nákupné správanie. Naozaj, sociálne sieťové stránky sú v dnešnej dobe zázrakom v marketingovej komunikácii. Ich potenciál ovplyvniť správanie spotrebiteľov je obrovský.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF671.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.