Počet záznamov: 1
A Miracle of Nowadays Affecting Consumers’ Behaviour: The Outstanding Influence of Social Media
Názov A Miracle of Nowadays Affecting Consumers’ Behaviour: The Outstanding Influence of Social Media Preklad názvu Zázrak súčasnosti ovplyvňujúci správanie spotrebiteľov: Výnimočný vplyv sociálnych médií Autorské údaje Kristína Igarová, Zdenka Kádeková, Ingrida Košičiarová Autor Igarová Kristína Spoluautori Kádeková Zdenka Košičiarová Ingrida Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 13, no. 2 (2022), pp. 166-177. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá influencer marketing * siete sociálne * správanie spotrebiteľa * generácie * komunikácia marketingová Anotácia Predložená štúdia poukazuje na sociálne médiá a ich výnimočné postavenie v marketingovej komunikácii zameranej na ich vplyv na správanie spotrebiteľov. Pozornosť bola venovaná tomu, ako jednotlivé generácie ovplyvňujú príspevky na sociálnych sieťach a či títo influenceri ovplyvňujú ich nákupné správanie. Naozaj, sociálne sieťové stránky sú v dnešnej dobe zázrakom v marketingovej komunikácii. Ich potenciál ovplyvniť správanie spotrebiteľov je obrovský. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 671.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1