Počet záznamov: 1  

Postoj k riziku a jeho formovanie v rámci vzdelávacieho procesu

  1. Názov Postoj k riziku a jeho formovanie v rámci vzdelávacieho procesu
    Autorské údajeAneta Bobenič Hintošová, Michaela Bruothová
    Autor Bobenič Hintošová Aneta EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Bruothová Michaela EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument 14th International Conference of J. Selye University : Section of Economics, Mathematics and Informatics : Conference Proceedings, September 12-13, 2022 Komárno, Slovak Republic. Pp. 33-39. - Komárno : Univerzita Jána Selyeho, 2023 / Machová Renáta ; Korcsmáros Enikö ; International Conference of J. Selye University Section of Economics, Mathematics and Informatics. ISBN 978-80-8122-449-2
    DOI 10.36007/4492.2023.33
    PoznámkyKEGA 026EU-4/2021
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá gramotnosť * vzdelávanie * študenti * riziko
    AnotáciaZ hľadiska výchovy budúcich obchodníkov, marketérov a manažérov, ktorí sa v podstate denne rozhodujú rôzneho druhu v rôznych informačných súvislostiach, je dôležité v pedagogickom procese zamerať sa aj na poznanie zákonitostí rozhodovania v rizikových podmienkach. Cieľom príspevku je identifikovať zmeny v postoji k riziku v dôsledku participácie na edukačnom procese. Výskum je zameraný na študentov magisterského študijného programu Podnikové podnikanie a marketing na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach, ktorí absolvovali kurz Riadenie podnikových rizík.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00153-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF413.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.