Počet záznamov: 1
The Impact of the COVID-19 Pandemic on Online Consumer Behavior for the Book Market in Romania
Názov The Impact of the COVID-19 Pandemic on Online Consumer Behavior for the Book Market in Romania Preklad názvu Vplyv pandémie COVID-19 na online spotrebiteľské správanie na knižnom trhu v Rumunsku Autorské údaje Violeta Mihaela Dincă, Alina Mihaela Dima Autor Dincă Violeta Mihaela Spoluautori Dima Alina Mihaela Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 25, č. 4 (2022), s. 155-163. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2022. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2022-4-010 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá pandémia * koronavírus * správanie spotrebiteľa * obchod elektronický * knihy Anotácia Koronavírus a s ním súvisiaci lockdown spôsobil veľké zmeny v edičnej činnosti a aj vo vzorcoch čítania kníh. Cieľom príspevku je identifikovať zmeny v nákupných návykoch čitateľoch kníh v dvoch rôznych typoch motivácií: úžitková a pôžitkárska. Bol vyvinutý model, aby študoval nepriame vplyvy pandémie, pretože zahŕňal dočasné odstavenie fyzických kníhkupectiev a neistotu nakazenia sa vírusom návštevou obchodov po ich opätovnom otvorení. Údaje boli zhromaždené od 410 rumunských spotrebiteľov prostredníctvom online prieskumu. Multivariačná analýza údajov ukázala, že koronavírus mal pozitívny a významný vplyv na zámery zákazníkov nakupovať si knihy online. Ukázal sa bezvýznamný vplyv medzi motiváciu úžitku a kúpou. Tieto výsledky by mohli podporiť všetky zainteresované strany v rámci knižného trhu, ako sú vydavateľské firmy a online kníhkupectvá, aby posilnili svoju online činnosť v rámci sociálnych sietí a pod. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 434 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1