Počet záznamov: 1
Autonómne učenie ako spôsob podpory motivácie učiacich sa
Názov Autonómne učenie ako spôsob podpory motivácie učiacich sa Súbežný názov Autonomous Learning as a Way to Support Learner Motivation Autorské údaje Jana Kucharová, Ingrid Kunovská Autor Kucharová Jana EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ Spoluautori Kunovská Ingrid EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ Zdrojový dokument Lingua et vita : vedecký časopis pre výskum jazykov a interkultúrnej komunikácie. Roč. 11, č. 2 (2022), s. 68-79. - Bratislava : EKONÓM, 2022. ISSN 1338-6743 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá autonómia * motivácia * vzdelávanie * učitelia * vyučovanie * jazyky cudzie Anotácia Pre moderný vzdelávací proces je v súčasnosti charakteristický presun pozornosti z procesu vyučovania na proces učenia. V procese zefektívnenia vzdelávania je nutné uplatňovať tvorivé metódy učenia, rozvíjať kognitívnu oblasť, no súčasne dbať aj o emocionálnu stránku, modernizovať obsah, metódy a formy práce, školy vybaviť modernou didaktickou technikou a dosiahnuť počítačovú gramotnosť u všetkých študentov. Aj výučba cudzích jazykov si vyžaduje dobre zorganizovanú a prepracovanú prípravu, skúsených a motivovaných učiteľov, efektívnu metódu a v neposlednom rade aj správnu techniku. V predkladanom príspevku chceme poukázať na význam autonómneho učenia ako podpory motivácie do štúdia cudzích jazykov. Súčasne sa zameriavame na učiteľa a jeho úlohu v procese autonómneho učenia cudzích jazykov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00091-003, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 246.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1