Počet záznamov: 1  

Autonómne učenie ako spôsob podpory motivácie učiacich sa

  1. Názov Autonómne učenie ako spôsob podpory motivácie učiacich sa
    Súbežný názovAutonomous Learning as a Way to Support Learner Motivation
    Autorské údajeJana Kucharová, Ingrid Kunovská
    Autor Kucharová Jana EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ
    Spoluautori Kunovská Ingrid EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ
    Zdrojový dokument Lingua et vita : vedecký časopis pre výskum jazykov a interkultúrnej komunikácie. Roč. 11, č. 2 (2022), s. 68-79. - Bratislava : EKONÓM, 2022. ISSN 1338-6743
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá autonómia * motivácia * vzdelávanie * učitelia * vyučovanie * jazyky cudzie
    AnotáciaPre moderný vzdelávací proces je v súčasnosti charakteristický presun pozornosti z procesu vyučovania na proces učenia. V procese zefektívnenia vzdelávania je nutné uplatňovať tvorivé metódy učenia, rozvíjať kognitívnu oblasť, no súčasne dbať aj o emocionálnu stránku, modernizovať obsah, metódy a formy práce, školy vybaviť modernou didaktickou technikou a dosiahnuť počítačovú gramotnosť u všetkých študentov. Aj výučba cudzích jazykov si vyžaduje dobre zorganizovanú a prepracovanú prípravu, skúsených a motivovaných učiteľov, efektívnu metódu a v neposlednom rade aj správnu techniku. V predkladanom príspevku chceme poukázať na význam autonómneho učenia ako podpory motivácie do štúdia cudzích jazykov. Súčasne sa zameriavame na učiteľa a jeho úlohu v procese autonómneho učenia cudzích jazykov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00091-003, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF246.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.