Počet záznamov: 1  

Management of Innovation, Strategy and Marketing

  1. Názov Management of Innovation, Strategy and Marketing
    Autorské údajeNaqibullah Daneshjo - Peter Malega - Monika Hudáková, Reviewers: Lukáš Čechura, Judita Táncošová, Christian Dietrich
    Autor Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Malega Peter
    Hudáková Monika
    Ďalší autori Čechura Lukáš (Recenzent)
    Táncošová Judita (Recenzent)
    Dietrich Christian (Recenzent)
    Vydavateľské údajeLüdenscheid : RAM-Verlag , 2023. - 181 s. [9 AH]
    Vydanie1st Edition
    ISBN978-3-96595-031-3
    PoznámkyKEGA 030EU-4/2022. - KEGA 019TUKE-4/2022. - KEGA 029EU-4/2022
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment inovačný * riadenie strategické * marketing * stratégia marketingová
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00160-001, originál dokumentu
    DostupnosťPlný text prístupný pre archívne účely publikačnej činnosti


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.