Počet záznamov: 1  

Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust

  1. Názov Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust
    Preklad názvuDomáca verzus zahraničná franchisingová gastronomická značka v kontexte dôvery v značku
    Autorské údajeMarián Čvirik, Monika Krošláková Naďová, Jozef Orgonáš, Peter Drábik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Naďová Krošláková Monika EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. Pp. 53-62. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Antal Jarolím ; Baumöhl Eduard ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-5064-2
    DOI 10.18267/pr.2023.kre.2490.4
    PoznámkyI-22-104-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá dôvera * značky * pôvod tovaru * franchising * Slovensko * gastronómia
    AnotáciaMeranie dôveryhodnosti vybranej domácej (Pizza Mizza) a zahraničnej franchisingovej značky (McDonald's). Identifikácia rozdielov v kontexte krajiny pôvodu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00166-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 153.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.