Počet záznamov: 1  

Online Marketing Communication As a Key Tool to Capture the Attention of Generation Z

  1. Názov Online Marketing Communication As a Key Tool to Capture the Attention of Generation Z
    Preklad názvuOnline marketingová komunikácia ako kľúčový nástroj upútania pozornosti generácie Z
    Autorské údajeLucia Šujanská, Margaréta Nadányiová
    Autor Šujanská Lucia
    Spoluautori Nadányiová Margaréta
    Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum. Vol. 16, no. 2 (2022), pp. 81-90. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2022. ISSN 2585-7258
    DOI 10.26552/ems.2022.2.81-90
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá komunikácia marketingová * generácie * marketing elektronický * influencer marketing * siete sociálne
    AnotáciaHlavným cieľom príspevku je analýza využívania online marketingovej komunikácie v podmienkach Slovenska a jej vnímania z pohľadu Generácie Z. To zahŕňa poskytnutie teoretických východísk a rozboru online marketingovej komunikácie z pohľadu slovenských a zahraničných autorov. Dôležitým zdrojom sekundárnych údajov bol vedecký výskum, výročná správa spoločností, štatistika databáz a vydané odborné publikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF319.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.