Počet záznamov: 1  

Effectiveness of Marketing Innovations

  1. Názov Effectiveness of Marketing Innovations
    Preklad názvuEfektívnosť marketingových inovácií
    Autorské údajeHenrieta Harcsová
    Autor Harcsová Henrieta EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 1 (2023), s. 25-34. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá inovácia * marketing * efektívnosť * predajcovia * Slovensko * Česko
    AnotáciaMarketingové inovácie a ich efektívnosť sú veľmi významnou súčasťou marketingu. Marketing bol v posledných rokoch digitalizovaný a všetko sa presúva do online prostredia, takže spoločnosti sa musia vedieť prispôsobiť týmto zmenám. Spotrebitelia čoraz viac preferujú nakupovanie na internete, a preto je potrebné presunúť ich dosah na internet. Hlavným cieľom je analyzovať efektívnosť marketingových inovácií vo vybranej organizácii a určiť efektívnosť zvolenej marketingovej stratégie. Štúdia porovnávala mnohé teoretické aspekty v oblasti marketingových inovácií a vybrala si spoločnosť na skúmanie efektívnosti konkrétnej marketingovej stratégie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00158-005, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 150.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.