Počet záznamov: 1
Effectiveness of Marketing Innovations
Názov Effectiveness of Marketing Innovations Preklad názvu Efektívnosť marketingových inovácií Autorské údaje Henrieta Harcsová Autor Harcsová Henrieta EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 1 (2023), s. 25-34. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá inovácia * marketing * efektívnosť * predajcovia * Slovensko * Česko Anotácia Marketingové inovácie a ich efektívnosť sú veľmi významnou súčasťou marketingu. Marketing bol v posledných rokoch digitalizovaný a všetko sa presúva do online prostredia, takže spoločnosti sa musia vedieť prispôsobiť týmto zmenám. Spotrebitelia čoraz viac preferujú nakupovanie na internete, a preto je potrebné presunúť ich dosah na internet. Hlavným cieľom je analyzovať efektívnosť marketingových inovácií vo vybranej organizácii a určiť efektívnosť zvolenej marketingovej stratégie. Štúdia porovnávala mnohé teoretické aspekty v oblasti marketingových inovácií a vybrala si spoločnosť na skúmanie efektívnosti konkrétnej marketingovej stratégie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00158-005, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 150.8 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1