Počet záznamov: 1
Consumers' Perceptions of Traditional and Counter-traditional Gender Stereotypes in Advertising: A Qualitative Study in the Post-Communist Context
Názov Consumers' Perceptions of Traditional and Counter-traditional Gender Stereotypes in Advertising: A Qualitative Study in the Post-Communist Context Preklad názvu Spotrebiteľské vnímanie tradičných a protitradičných rodových stereotypov v reklame: kvalitatívna štúdia v postkomunistickom kontexte Autorské údaje Natálie Hofmanová, Miroslav Karlíček Autor Hofmanová Natálie Spoluautori Karlíček Miroslav Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 1 (2023), s. 35-44. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spotrebitelia * reklama * marketing Anotácia Táto štúdia sa zameriava na vnímanie spotrebiteľov voči tradičným a proti tradičným rodovým stereotypom v reklame v špecifickom kontexte jednej z postkomunistických krajín strednej Európy. Údaje z hĺbkových rozhovorov so štrnástimi spotrebiteľmi boli analyzované pomocou tematickej analýzy. Štúdia dospela k záveru, že citlivosť voči tradičným a protitradičným stereotypom je založená na kultúre a mení sa v závislosti od veku, životného štýlu a osobnej angažovanosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 250.8 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1