Počet záznamov: 1  

Consumers' Perceptions of Traditional and Counter-traditional Gender Stereotypes in Advertising: A Qualitative Study in the Post-Communist Context

  1. Názov Consumers' Perceptions of Traditional and Counter-traditional Gender Stereotypes in Advertising: A Qualitative Study in the Post-Communist Context
    Preklad názvuSpotrebiteľské vnímanie tradičných a protitradičných rodových stereotypov v reklame: kvalitatívna štúdia v postkomunistickom kontexte
    Autorské údajeNatálie Hofmanová, Miroslav Karlíček
    Autor Hofmanová Natálie
    Spoluautori Karlíček Miroslav
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 1 (2023), s. 35-44. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotrebitelia * reklama * marketing
    AnotáciaTáto štúdia sa zameriava na vnímanie spotrebiteľov voči tradičným a proti tradičným rodovým stereotypom v reklame v špecifickom kontexte jednej z postkomunistických krajín strednej Európy. Údaje z hĺbkových rozhovorov so štrnástimi spotrebiteľmi boli analyzované pomocou tematickej analýzy. Štúdia dospela k záveru, že citlivosť voči tradičným a protitradičným stereotypom je založená na kultúre a mení sa v závislosti od veku, životného štýlu a osobnej angažovanosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF250.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.