Počet záznamov: 1  

The Perception of the Use of Electromobility by Enterprises As a Component Part of Green Marketing Activities

  1. Názov The Perception of the Use of Electromobility by Enterprises As a Component Part of Green Marketing Activities
    Preklad názvuVnímanie využívania elektromobility v podnikoch ako súčasti zelených marketingových aktivít
    Autorské údajeĽubica Gajanová, Piotr Gorzelanczyk
    Autor Gajanová Ľubica
    Spoluautori Gorzelanczyk Piotr
    Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum. Vol. 16, no. 2 (2022), pp. 72-80. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2022. ISSN 2585-7258
    DOI 10.26552/ems.2022.2.72-80
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá elektromobilita * elektromobily * ekonomika zelená * marketing environmentálny * zodpovednosť podniku spoločenská
    AnotáciaCieľom príspevku je zistiť, či používanie elektromobilov vo firme môže pozitívne ovplyvniť vnímanie komunikácie spoločensky zodpovednej firmy, a to so všetkými spotrebiteľmi a jednotlivými generáciami, pretože kľúčovým faktorom úspechu spoločensky zodpovednej firmy je jej vhodná komunikácia s cieľovými skupinami.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF283.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.