Počet záznamov: 1
The Perception of the Use of Electromobility by Enterprises As a Component Part of Green Marketing Activities
Názov The Perception of the Use of Electromobility by Enterprises As a Component Part of Green Marketing Activities Preklad názvu Vnímanie využívania elektromobility v podnikoch ako súčasti zelených marketingových aktivít Autorské údaje Ľubica Gajanová, Piotr Gorzelanczyk Autor Gajanová Ľubica Spoluautori Gorzelanczyk Piotr Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum. Vol. 16, no. 2 (2022), pp. 72-80. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2022. ISSN 2585-7258 DOI 10.26552/ems.2022.2.72-80 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá elektromobilita * elektromobily * ekonomika zelená * marketing environmentálny * zodpovednosť podniku spoločenská Anotácia Cieľom príspevku je zistiť, či používanie elektromobilov vo firme môže pozitívne ovplyvniť vnímanie komunikácie spoločensky zodpovednej firmy, a to so všetkými spotrebiteľmi a jednotlivými generáciami, pretože kľúčovým faktorom úspechu spoločensky zodpovednej firmy je jej vhodná komunikácia s cieľovými skupinami. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 283.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1