Počet záznamov: 1  

Process of Developing the International City Branding Strategy: Case Study City of Kharkiv

  1. Názov Process of Developing the International City Branding Strategy: Case Study City of Kharkiv
    Súbežný názovProces rozvoja medzinárodnej stratégie značky mesta: prípadová štúdia mesta Charkov
    Autorské údajeNataliia Parkhomenko
    Autor Parkhomenko Nataliia
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 1 (2023), s. 2-15. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá mestá * značky * budovanie značky * imidž * stratégia marketingová * analýzy * Ukrajina
    AnotáciaZámerom príspevku je určiť postupnosť etáp rozvoja medzinárodnej stratégie značky mesta. Za týmto účelom bola analyzovaná teória svetovej praxe vytvárania známych značiek miest a na tomto základe sa navrhli modely značiek miest. Schválenie postupu na vypracovanie stratégie medzinárodnej značky sa uskutočnilo na príklade mesta Charkov, jedného z najväčších miest na Ukrajine. Spojenie experimentu a rozhovoru umožnilo zhodnotiť značku mesta Charkov. Na základe SWOT analýzy boli odhalené silné a slabé stránky rozvoja značky mesta, ako aj vyhliadky na umiestnenie značky. Uvádzajú sa praktické odporúčania na zlepšenie stratégie rozvoja medzinárodnej značky mesta na základe využitia spektra offline a online nástrojov na jej budovanie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.