Počet záznamov: 1
Process of Developing the International City Branding Strategy: Case Study City of Kharkiv
Názov Process of Developing the International City Branding Strategy: Case Study City of Kharkiv Súbežný názov Proces rozvoja medzinárodnej stratégie značky mesta: prípadová štúdia mesta Charkov Autorské údaje Nataliia Parkhomenko Autor Parkhomenko Nataliia Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 1 (2023), s. 2-15. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá mestá * značky * budovanie značky * imidž * stratégia marketingová * analýzy * Ukrajina Anotácia Zámerom príspevku je určiť postupnosť etáp rozvoja medzinárodnej stratégie značky mesta. Za týmto účelom bola analyzovaná teória svetovej praxe vytvárania známych značiek miest a na tomto základe sa navrhli modely značiek miest. Schválenie postupu na vypracovanie stratégie medzinárodnej značky sa uskutočnilo na príklade mesta Charkov, jedného z najväčších miest na Ukrajine. Spojenie experimentu a rozhovoru umožnilo zhodnotiť značku mesta Charkov. Na základe SWOT analýzy boli odhalené silné a slabé stránky rozvoja značky mesta, ako aj vyhliadky na umiestnenie značky. Uvádzajú sa praktické odporúčania na zlepšenie stratégie rozvoja medzinárodnej značky mesta na základe využitia spektra offline a online nástrojov na jej budovanie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
článok
Počet záznamov: 1