Počet záznamov: 1
Využitie sociálnych médií v personálnom marketingu
Názov Využitie sociálnych médií v personálnom marketingu Súbežný názov Use of Social Media in Personnel Marketing Autorské údaje Katarína Ožvoldová Autor Ožvoldová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 1 (2023), s. 75-85. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081 Poznámky KEGA 029EU-4/2022 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá médiá sociálne * marketing personálny * komunikácia interná * komunikácia externá Anotácia Využitie sociálnych médií na personálny marketing býva čím ďalej tým bežnejšou praxou firiem smerom von k externému publiku. V internom prostredí je často ich využívanie ešte nedocenené, prípadne sa využívajú skôr spontánne, nekoordinovane nadšencami, ktorí v nich vidia potenciál, prípadne urýchlenie a uľahčenie bežnej firemnej komunikácie, ktorá môže nabrať neformálny charakter. Sociálne médiá však v dnešnej dobe prinášajú veľký potenciál v personálnom marketingu v oboch smeroch, či už von z firmy alebo vo vnútri firmy. Preto je dobré, aby vedenie spoločností pristúpilo k ich využívaniu strategicky, koor dinovane a zahrnulo ich do celkovej stratégie nielen v personálnom marketingu, ale v ko munikačnej stratégií firmy ako celku, aby ich využívanie odrážalo základné hodnoty, filozofiu, princípy a ciele spoločnosti a bolo prínosom. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00158-008, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 460.4 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1