Počet záznamov: 1
New Trends in Crisis Communication in Context of Social Media
Názov New Trends in Crisis Communication in Context of Social Media Preklad názvu Nové trendy v krízovej komunikácii v kontexte sociálnych médií Autorské údaje Lukáš Piatra Autor Piatra Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 1 (2023), s. 86-93. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá médiá sociálne * manažment krízový * komunikácia * zdroje ľudské Anotácia Cieľom tohto príspevku bolo na základe prehľadovej analýzy literatúry poukázať na nové trendy v krízovej komunikácii spôsobené vplyvom sociálnych sietí. V tejto štúdii bolo identifikovaných niekoľko nových trendov, ako napríklad: informovanie a vytváranie dialógu, sledovanie verejnej mienky a pochopenie logiky sociálnych médií na zlepšenie stratégie krízovej komunikácie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00158-009, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 171.2 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1