Počet záznamov: 1  

7 pilířů efektivního online marketingu

  1. Názov 7 pilířů efektivního online marketingu
    Autorské údajeMatěj Ulvr
    Autor Ulvr Matěj
    Vydavateľské údajePraha : Nakladatelství Jiří Nosek - KLIKA , 2022. - 171 s.
    Vydanie1. vydání
    ISBN978-80-7666-089-2
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing elektronický * reklama * psychológia reklamy * psychológia predaja * trh * zákazníci * značky výrobkov * komunikácia marketingová * kampane reklamné
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra924095

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    924095SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.