Počet záznamov: 1
Creation of Cultural Values in Communication as a Challenge for Czech Beer Brands
Názov Creation of Cultural Values in Communication as a Challenge for Czech Beer Brands Súbežný názov Vytváření kulturních hodnot v komunikaci jako výzva pro české pivní značky Autorské údaje Hanne-Lore Bobáková, Janusz Karpeta Autor Bobáková Hanne-Lore Spoluautori Karpeta Janusz Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 23, č. 1 (2023), s. 5-18. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2023. ISSN 1212-415X DOI 10.25142/aak.2023.001 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá značky * budovanie značky * komunikácia marketingová * kultúra * spoty reklamné * pivo * spotrebitelia * prieskum * Česko Anotácia Prieskum zameraný na marketingovú komunikáciu. Poddimenzie marketingovej komunikácie s ohľadom na kultúrne aspekty. Predmetom výskumu, ktorý sa realizoval v období roku 2018, sú reklamné spoty na české pivné značky Pilsner Urquell, Staropramen a Radegast. Autori sa opierajú o teoretické východiská v oblasti brandingu, konotácie a kultúrnych stereotypov. Snaha autorov ukázať tvorbu kultúrnych stereotypov, ktoré sú kľúčové pre tvorbu imidžu značky v kontext komunikácie so spotrebiteľmi. Výsledkom výskumu je súbor stereotypov typických pre oslovenie českého spotrebiteľa. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 870.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1