Počet záznamov: 1  

Creation of Cultural Values in Communication as a Challenge for Czech Beer Brands

  1. Názov Creation of Cultural Values in Communication as a Challenge for Czech Beer Brands
    Súbežný názovVytváření kulturních hodnot v komunikaci jako výzva pro české pivní značky
    Autorské údajeHanne-Lore Bobáková, Janusz Karpeta
    Autor Bobáková Hanne-Lore
    Spoluautori Karpeta Janusz
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 23, č. 1 (2023), s. 5-18. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2023. ISSN 1212-415X
    DOI 10.25142/aak.2023.001
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá značky * budovanie značky * komunikácia marketingová * kultúra * spoty reklamné * pivo * spotrebitelia * prieskum * Česko
    AnotáciaPrieskum zameraný na marketingovú komunikáciu. Poddimenzie marketingovej komunikácie s ohľadom na kultúrne aspekty. Predmetom výskumu, ktorý sa realizoval v období roku 2018, sú reklamné spoty na české pivné značky Pilsner Urquell, Staropramen a Radegast. Autori sa opierajú o teoretické východiská v oblasti brandingu, konotácie a kultúrnych stereotypov. Snaha autorov ukázať tvorbu kultúrnych stereotypov, ktoré sú kľúčové pre tvorbu imidžu značky v kontext komunikácie so spotrebiteľmi. Výsledkom výskumu je súbor stereotypov typických pre oslovenie českého spotrebiteľa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF870.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.