Počet záznamov: 1  

The Importance of Pictorial Description in Consumer Decision-Making Involving Decoys

  1. Názov The Importance of Pictorial Description in Consumer Decision-Making Involving Decoys
    Súbežný názovVýznam obrázku jako součásti popisu produktu při rozhodování spotřebitelů za přítomnosti návnad
    Autorské údajeRadka Kubalová
    Autor Kubalová Radka
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 23, č. 1 (2023), s. 32-41. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2023. ISSN 1212-415X
    DOI 10.25142/aak.2023.003
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá rozhodovanie * správanie spotrebiteľa * produkty * imidž * stratégia marketingová * testy
    AnotáciaSkúmanie spotrebiteľského správania - vplyv konkrétnych obrázkov produktu na spotrebiteľské rozhodnutia. Efekt návnady a jeho vplyv na rozhodovanie spotrebiteľa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF796.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.