Počet záznamov: 1  

Cenotvorba a cenové stratégie ako súčasť marketingu v konkrétnom podniku

  1. Názov Cenotvorba a cenové stratégie ako súčasť marketingu v konkrétnom podniku : diplomová práca
    Autorské údajeMarek Ivan, školiteľ: Iveta Kufelová
    Autor Ivan Marek
    Ďalší autori Kufelová Iveta (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 68 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra926226

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha270.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.