Počet záznamov: 1  

Analýza marketingového prostredia ako východisko tvorby odbytovej stratégie podniku

  1. Názov Analýza marketingového prostredia ako východisko tvorby odbytovej stratégie podniku : diplomová práca
    Autorské údajeZuzana Kušnieriková, školiteľ: Dana Hrušovská
    Autor Kušnieriková Zuzana
    Ďalší autori Grančičová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 77 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra926229

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.