Počet záznamov: 1
Personálny marketing ako hlavný nástroj pre získanie a udržanie zamestnancov
Názov Personálny marketing ako hlavný nástroj pre získanie a udržanie zamestnancov : bakalárska práca Autorské údaje Mária Gostíková, školiteľ: Lasha Abuladze Autor Gostíková Mária Ďalší autori Abuladze Lasha (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu Vydavateľské údaje Bratislava, 2023. - 53 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 926274
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1