Počet záznamov: 1  

Personálny marketing ako hlavný nástroj pre získanie a udržanie zamestnancov

  1. Názov Personálny marketing ako hlavný nástroj pre získanie a udržanie zamestnancov : bakalárska práca
    Autorské údajeMária Gostíková, školiteľ: Lasha Abuladze
    Autor Gostíková Mária
    Ďalší autori Abuladze Lasha (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 53 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra926274

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.