Počet záznamov: 1  

Vplyv digitálnej marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie

  1. Názov Vplyv digitálnej marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie : diplomová práca
    Autorské údajeKarolína Csenkeyová, školiteľ: Štefan Žák
    Autor Csenkeyová Karolína
    Ďalší autori Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 77 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924905

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha1 MBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.1 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.