Počet záznamov: 1  

Využitie metódy Brand Personality pri vnímaní influencerov

  1. Názov Využitie metódy Brand Personality pri vnímaní influencerov : diplomová práca
    Autorské údajeKristína Hozáková, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Autor Hozáková Kristína
    Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 81 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924931

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha3.6 MBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce3.6 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.