Počet záznamov: 1  

Marketing vybranej značky zameraný na rodičov v oblasti stravovania detí

  1. Názov Marketing vybranej značky zameraný na rodičov v oblasti stravovania detí : diplomová práca
    Autorské údajeRomana Nezníková, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Autor Nezníková Romana
    Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 73 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924995

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce4.6 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.