Počet záznamov: 1  

Udržateľná marketingová stratégia vybranej firmy

  1. Názov Udržateľná marketingová stratégia vybranej firmy : diplomová práca
    Autorské údajeSindy Šiláková, školiteľ: Katarína Chomová
    Autor Šiláková Sindy
    Ďalší autori Chomová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 63 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra925016

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce640.9 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.