Počet záznamov: 1  

Stratégia značky v marketingovej komunikácii vo vybranej spoločnosti

  1. Názov Stratégia značky v marketingovej komunikácii vo vybranej spoločnosti : diplomová práca
    Autorské údajeKarolína Erdziaková, školiteľ: Katarína Ožvoldová
    Autor Erdziaková Karolína
    Ďalší autori Ožvoldová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 73 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924914
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.