Počet záznamov: 1  

Úloha obalov v marketingu vybraných produktov

  1. Názov Úloha obalov v marketingu vybraných produktov : diplomová práca
    Autorské údajeNikola Adamčíková, školiteľ: Renáta Ševčíková
    Autor Adamčíková Nikola
    Ďalší autori Ševčíková Renáta (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 58 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924889
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.