Počet záznamov: 1  

Product placement ako súčasť zmyslového marketingu

  1. Názov Product placement ako súčasť zmyslového marketingu : diplomová práca
    Autorské údajeMichaela Michlová, školiteľ: Marián Čvirik
    Autor Michlová Michaela
    Ďalší autori Čvirik Marián (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 75 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924979

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha212.5 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce942.9 KBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.