Počet záznamov: 1  

Marketingové stratégie a ich využitie v online prostredí

  1. Názov Marketingové stratégie a ich využitie v online prostredí : diplomová práca
    Autorské údajeDominika Brbúchová, školiteľ: Marián Čvirik
    Autor Brbúchová Dominika
    Ďalší autori Čvirik Marián (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 87 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924900

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.