Počet záznamov: 1  

Technologické inovácie v obchode a ich vplyv na zákaznícke správanie

  1. Názov Technologické inovácie v obchode a ich vplyv na zákaznícke správanie : diplomová práca
    Autorské údajeLucia Vaňová, školiteľ: Martin Mravec
    Autor Vaňová Lucia
    Ďalší autori Mravec Martin (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 88 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra925031

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.1 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.