Počet záznamov: 1  

Prieskum vnímania marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti

  1. Názov Prieskum vnímania marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti : diplomová práca
    Autorské údajeMartina Uhnáková, školiteľ: Janka Kopaničová
    Autor Uhnáková Martina
    Ďalší autori Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 51 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra925029

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha150.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce872.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.