Počet záznamov: 1
Prieskum vnímania marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti
Názov Prieskum vnímania marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti : diplomová práca Autorské údaje Martina Uhnáková, školiteľ: Janka Kopaničová Autor Uhnáková Martina Ďalší autori Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2023. - 51 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 925029
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 150.5 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 872.3 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1