Počet záznamov: 1  

Prieskum vnímania marketingovej komunikácie vybranej značky

  1. Názov Prieskum vnímania marketingovej komunikácie vybranej značky : diplomová práca
    Autorské údajeSimona Oriešková, školiteľ: Janka Kopaničová
    Autor Oriešková Simona
    Ďalší autori Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 77 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924989

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha447.2 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.1 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.