Počet záznamov: 1
Prieskum vnímania marketingovej komunikácie vybranej značky
Názov Prieskum vnímania marketingovej komunikácie vybranej značky : diplomová práca Autorské údaje Simona Oriešková, školiteľ: Janka Kopaničová Autor Oriešková Simona Ďalší autori Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2023. - 77 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 924989
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 447.2 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 1.1 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1