Počet záznamov: 1  

Využitie kvantitatívnych metód v marketingovom manažmente firmy

  1. Názov Využitie kvantitatívnych metód v marketingovom manažmente firmy : diplomová práca
    Autorské údajeSlavomír Frešo, školiteľ: Eduard Baumöhl
    Autor Frešo Slavomír
    Ďalší autori Baumöhl Eduard (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 68 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924920

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.