Počet záznamov: 1  

Zmyslový marketing ako nástroj zvyšovania lojality zákazníkov

  1. Názov Zmyslový marketing ako nástroj zvyšovania lojality zákazníkov : diplomová práca
    Autorské údajeLucia Zátopková, školiteľ: Dominika Vernerová
    Autor Zátopková Lucia
    Ďalší autori Vernerová Dominika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 73 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra925038
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.