Počet záznamov: 1  

Odlišnosti nástrojov a techník  tradičného a digitálneho marketingu vo vybranej firme

  1. Názov Odlišnosti nástrojov a techník  tradičného a digitálneho marketingu vo vybranej firme : diplomová práca
    Autorské údajeMilan Janošov, školiteľ: Milan Oreský
    Autor Janošov Milan
    Ďalší autori Oreský Milan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 79 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924934

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.5 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.