Počet záznamov: 1  

Udržateľnosť ako súčasť firemnej stratégie

  1. Názov Udržateľnosť ako súčasť firemnej stratégie : diplomová práca
    Autorské údajeDiana Jenčíková, školiteľ: Zuzana Francová
    Autor Jenčíková Diana
    Ďalší autori Francová Zuzana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 80 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924936

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha145.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.