Počet záznamov: 1
Transmedia Effects on Business, Aesthetics and Production of a Traditional Cultural Product on the Example of Shadow Puppet Shows in Indonesia
Názov Transmedia Effects on Business, Aesthetics and Production of a Traditional Cultural Product on the Example of Shadow Puppet Shows in Indonesia Preklad názvu Transmediálne účinky na obchod, estetiku a produkciu tradičného kultúrneho produktu na príklade tieňových bábkových show v Indonézii Autorské údaje Arif Eko Suprihono, Timbul Raharjo, Sigit Handoko, Setiana, Husin Rayesh Mallaleng Autor Suprihono Arif Eko Spoluautori Raharjo Timbul Handoko Sigit Setiana Mallaleng Husin Rayesh Zdrojový dokument Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 199, no. 9-10 (2022), s. 48-57. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2022. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V199-06 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá komunikácia * digitalizácia * umenie * marketing * marketing elektronický * obchod * reklama * spotrebitelia Anotácia Médiá sú jedným z hlavných nástrojov na podporu a odlíšenie podnikov od seba navzájom. Povedomie o značke, lojalita k značke, postoj k službám a produktom podniku a ďalšie faktory, ktoré ovplyvňujú predaj viacerých produktov, sú možné pomocou cielenej reklamy v médiách. Televízne interakcie a scénické umenie ukazujú mocenský vzťah k otázke nového formátu javiskovej ponuky na plátne s novou estetikou. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 9-10
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 10.1 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1