Počet záznamov: 1  

Klasika je nadovšetko

  1. Názov Klasika je nadovšetko
    Autorské údajePeter Kapitán
    Autor Kapitán Peter
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 71 (5-6) (2023), s. 34-36. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá potraviny mrazené * sortiment tovaru * dopyt spotrebiteľský * preferencie spotrebiteľské * tržby
    AnotáciaAk chce firma na dnešnom presýtenom trhu uspieť, musí inovovať. Vôbec pritom nezáleží na tom, akému odvetviu sa venuje, nové stimuly a novinky sú nevyhnutnosťou, inak prichádza zákonitý pád. Inak to nie je ani v kategórii zmrzlín. Zákazník rád experimentuje a ochutnáva, nechá sa lákať na nový druh zážitku. Zákazník rád experimentuje a ochutnáva, nechá sa lákať na nový druh zážitku. Zmrzliny však predsa len majú jedno špecifikum. Nech je novinka akokoľvek lákavá a chutná, spotrebiteľ aj tak napokon skončí pri tradičnej vanilkovej či čokoládovej zmrzline.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 71

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.