Počet záznamov: 1  

Protiinflačná garancia - pomoc alebo marketing?

  1. Názov Protiinflačná garancia - pomoc alebo marketing?
    Autorské údajePeter Kapitán
    Autor Kapitán Peter
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 71 (5-6) (2023), s. 22-24. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá potraviny * marketing * politika protiinflačná * obchodníci * regulácia cenová
    AnotáciaTaký skokový nárast cien potravín za posledných 12 mesiacov si na Slovensku pamätá málokto. Kým od roku 2000 inflácia pri potravinách nepokorila hranicu 8 %, v roku 2022 sa medziročná miera zdražovania v tejto oblasti pohybovala takmer na úrovni 30 %, čo Slovensko radilo medzi najviac zasiahnuté štáty v EÚ. Obchodníci sa preto po dlhých úvahách dohodli, že sa pokúsia spotrebiteľom pomôcť, a prišli s iniciatívou protiinflačnej garancie. Pilotné trojmesačné obdobie sa skončilo v druhej polovici júna a výsledky sa dostavia čoskoro.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 71

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.