Počet záznamov: 1
Manažérske rozhodovanie v marketingu
Názov Manažérske rozhodovanie v marketingu Autorské údaje Eduard Baumöhl, Marián Čvirik, Marek Kukura, Renáta Ševčíková, recenzenti: Radek Tahal, Aneta Vančová Autor Baumöhl Eduard EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Tahal Radek (Recenzent) Vančová Aneta (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2023. - 124 s. [7,39 AH] Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-225-5060-4 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika Heslá rozhodovanie manažérske * marketing * štatistika * testovanie hypotéz * analýza korelačná * analýza radov časových * analýza regresná Kategória EPC Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 12, z toho voľných 7, prezenčne 3 Signatúra 923776, 923777, 923895-923904 Archív EPC E23 00221-001, kópia titul. strany
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 923776 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 923777 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 923895 SEK Sklad knižničného fondu vypožičaný 923896 SEK Sklad knižničného fondu vypožičaný 923897 SEK Sklad knižničného fondu voľný 923898 SEK Sklad knižničného fondu voľný 923899 SEK Sklad knižničného fondu voľný 923900 SEK Sklad knižničného fondu voľný 923901 SEK Sklad knižničného fondu voľný 923902 SEK Sklad knižničného fondu voľný 923903 SEK Sklad knižničného fondu voľný 923904 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1