Počet záznamov: 1  

Využitie nástrojov digitálneho marketingu v praxi

  1. Názov Využitie nástrojov digitálneho marketingu v praxi : bakalárska práca
    Autorské údajePatrícia Petrušová, školiteľ: Cecília Olexová
    Autor Petrušová Patrícia
    Ďalší autori Sieber Jakub (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra finančného riadenia podniku
    Vydavateľské údajeKošice, 2023. - 55 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra927054

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.