Počet záznamov: 1  

Vnímanie marketingu značky Nike slovenskými spotrebiteľmi generácie Z

  1. Názov Vnímanie marketingu značky Nike slovenskými spotrebiteľmi generácie Z : bakalárska práca
    Autorské údajeDominik Bórik, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Autor Bórik Dominik
    Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 57 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924810

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce967.6 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.