Počet záznamov: 1  

Environmentálne označovanie produktov ako hlavný faktor ich nákupu

  1. Názov Environmentálne označovanie produktov ako hlavný faktor ich nákupu : bakalárska práca
    Autorské údajeAdriana Ivaničová, školiteľ: Malgorzata Agnieszka Jarossová
    Autor Ivaničová Adriana
    Ďalší autori Jarossová Malgorzata Agnieszka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 51 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924823

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.