Počet záznamov: 1  

Vplyv zmien vonkajšieho medzinárodného marketingového prostredia na spotrebiteľské správanie a reakcie firiem na ne

  1. Názov Vplyv zmien vonkajšieho medzinárodného marketingového prostredia na spotrebiteľské správanie a reakcie firiem na ne : bakalárska práca
    Autorské údajeLea Lenhartová, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Autor Lenhartová Lea
    Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 58 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra925434

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.