Počet záznamov: 1
Autonomous Language Learning: Needs Assessment for Sustainable Innovation in Course Materials
Názov Autonomous Language Learning: Needs Assessment for Sustainable Innovation in Course Materials Preklad názvu Autonómne vzdelávanie v oblasti jazykov: analýza vzdelávacích cieľov pre udržateľnú inováciu študijných materiálov Autor Némethová Ildikó EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Spoluautori Arau Ribeiro Mária del Carmen Sudhershan Aleksandra Zdrojový dokument Fremdsprachen in Lehre und Forschung : Quo vadis Sprachlehre? : Neue Unterrichtsformen von der Tür : Dokumentation der 1. AKS-Online-Konferenz. FLF 55 (2022), s. 63-75. - Bochum : Arbeitskreis der Sprachenzentren an Hochschulen (AKS), 2022 ; Fremdsprachen in Lehre und Forschung Quo vadis Sprachlehre? Neue Unterrichtsformen von der Tür. ISBN 978-3-926453-69-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Nemecko Heslá vzdelanie * jazyky cudzie * študenti * inovácia * udržateľnosť Anotácia Úvod do projektu Coral a metodologické úvahy. Kľúčové koncepty na podporu autonómie študentov v jazykovom vzdelávaní. Kategória EPC Odborné práce v zahraničných nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00239-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 3.4 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1