Počet záznamov: 1  

Autonomous Language Learning: Needs Assessment for Sustainable Innovation in Course Materials

  1. Názov Autonomous Language Learning: Needs Assessment for Sustainable Innovation in Course Materials
    Preklad názvuAutonómne vzdelávanie v oblasti jazykov: analýza vzdelávacích cieľov pre udržateľnú inováciu študijných materiálov
    Autor Némethová Ildikó EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Spoluautori Arau Ribeiro Mária del Carmen
    Sudhershan Aleksandra
    Zdrojový dokumentFremdsprachen in Lehre und Forschung : Quo vadis Sprachlehre? : Neue Unterrichtsformen von der Tür : Dokumentation der 1. AKS-Online-Konferenz. FLF 55 (2022), s. 63-75. - Bochum : Arbeitskreis der Sprachenzentren an Hochschulen (AKS), 2022 ; Fremdsprachen in Lehre und Forschung Quo vadis Sprachlehre? Neue Unterrichtsformen von der Tür. ISBN 978-3-926453-69-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaNemecko
    Heslá vzdelanie * jazyky cudzie * študenti * inovácia * udržateľnosť
    AnotáciaÚvod do projektu Coral a metodologické úvahy. Kľúčové koncepty na podporu autonómie študentov v jazykovom vzdelávaní.
    Kategória EPCOdborné práce v zahraničných nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00239-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3.4 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.