Počet záznamov: 1  

Kvalita bývania, intenzívnejšie vnímanie jej hodnoty spotrebiteľmi a konzekvencie pre spotrebiteľský marketing

  1. Názov Kvalita bývania, intenzívnejšie vnímanie jej hodnoty spotrebiteľmi a konzekvencie pre spotrebiteľský marketing : dizertačná práca
    Autorské údajeMichal Vávra, školiteľ: Peter Drábik
    Autor Vávra Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Drábik Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 198 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 365 - Požiadavky na bývanie a ich uspokojovanie
    Heslá bývanie * kvalita * správanie spotrebiteľa * marketing
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra923813

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    923813SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.