Počet záznamov: 1  

Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace

  1. Názov Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace
    Autorské údajeLadislava Knihová, Aleš Hes
    Autor Knihová Ladislava
    Spoluautori Hes Aleš
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 33, č. 2 (2023), s. 6-8. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * reklama * digitalizácia * inteligencia umelá * propagácia * automatizácia * Česko
    AnotáciaDigitalizácia marketingového priemyslu a zmena spôsobu, akým podniky propagujú svoje produkty a služby. Digitalizácia ekonomiky Českej republiky v medzinárodnom porovnaní. Orientácia v prostredí digitálneho marketingu v Českej republike. Nové trendy v digitálnom marketingu. Umelá inteligencia ako hnacia sila digitalizácie v marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.